•·.·´¯`·.·• (كـنـوز مـصـر) •·.·´¯`·.·
| آلـسلآمَ َعـَليـَكم ورحمـة آلـَلـه وٍبركآتـه | | آخي آلزآئرٍ / آختي آلزآئرٍة |

| نتمنى منَك ِ آلمشـآركة معنآ في منتٍدى كنـوٍزٍ مـصرٍ بآلـستجيَل وآضآفة آلموآضيع وآن تكوٍن من آنشط آلآعضآء |

| مع تحيآت آدآرة منتدى كنـوٍزٍ مـصر |
| آلـسلآمَ َعـَليـَكم ورحمـة آلـَلـه وٍبركآتـه | | آخي آلزآئرٍ / آختي آلزآئرٍة |

| نتمنى منَك ِ آلمشـآركة معنآ في منتٍدى كنـوٍزٍ مـصرٍ بآلـستجيَل وآضآفة آلموآضيع وآن تكوٍن من آنشط آلآعضآء |

| مع تحيآت آدآرة منتدى كنـوٍزٍ مـصر |
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
مطلوب مشرفين لمنتدى كنوز مصر
آنهوٍ من يآتِ ربـه مجرمـآ فآن له جهنم ـآ لآ يموٍت فيهآ ولآ يحيآ . ومنٍ يآته مؤمنـآ قد عمَلت الصآلحآت فآؤلـئك لهمٍ آلدرجآت آلعلى

لو عايز تسجل برنامج Internet Download Manager من غير باتش ولا كراك

كاتب الموضوعرسالة
M1_sh0
عـﮯـضـﮯـو فـﮯـعـﮯـآل
عـﮯـضـﮯـو فـﮯـعـﮯـآل
M1_sh0

الجـღـنـღـس : ذكر
آلـღـبـلـღـد : لو عايز تسجل برنامج Internet Download Manager من غير باتش ولا كراك 3dflag21
آلـღـمـღـزآج : لو عايز تسجل برنامج Internet Download Manager من غير باتش ولا كراك Bahaha10
آلـღـهـوآيـღـة : لو عايز تسجل برنامج Internet Download Manager من غير باتش ولا كراك Swimmi10
عـღـدد المسـآهـمـღـآت : 11
آلـنـღـقـღـآط : 26
تــآريـღـخ التسـجيـღـل : 17/08/2011

لو عايز تسجل برنامج Internet Download Manager من غير باتش ولا كراك Empty
مُساهمةموضوع: لو عايز تسجل برنامج Internet Download Manager من غير باتش ولا كراك   لو عايز تسجل برنامج Internet Download Manager من غير باتش ولا كراك Emptyالجمعة أغسطس 19, 2011 9:53 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا كلنا بنستخدم البرنامج الشهير Internet Download Manager لكن بنعاني من الفترة التجريبية
دلوقتي هشرح طريقة تخلي البرنامج يشتغل بدون اي توقف

بعد تحميلك للبرنامج وستطيبه
اتبع خطوات تفعيله بدون كراكات مصابة ولا باتشات ضارة
اذهب إلى هذا المسار فى جهازك
C:\windows\system32\drivers\etc

ونزل الملف ده واستبدله بالأصلي
وهذة هى روابط تحميل الملف

http://www.megaupload.com/?d=UAUKNW71 or http://hotfile.com/dl/80209919/44419dc/6hosts.html
لو عايز تسجل برنامج Internet Download Manager من غير باتش ولا كراك 3681104710 ميشو afro

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» برنامج فك الضغط
» برنامج الوين امب
» برنامج ريل بلاير
» برنامج الدردشه المشهور yahoo 10
» اخر اصدارات برنامج تيم فيور Team Viewer